Re: polbox c.d. /dlugie! przepraszam/

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 15:59:53 MET

On Sat, 4 Jan 1997 15:14:24 +0100, Robert Maron wrote:

>to jak chcesz, to ja tez sie wlacze:
>moim zdaniem robisz mase halasu wokol tego, ze nie potrafiles
>przeczytac instrukcji; nie ma sie czym chwalic...
>
>gdybys stonowal swoje wypowiedzi, to wyszloby
>na to, ze p*x ma slaby poziom www i troche za nerwowego pracownika,
>a tak, to zaczynam podejrzewac, ze www bylo w porzadku, tylko
>Tobie trudno bylo sie skupic i poczytac :)
>
>pozdrawiam Cie serdecznie, prosze, nie obraz sie na mnie,
>po prostu nie moglem sie powstrzymac, zeby nie napisac;

oczywiscie ze sie nie obrazam.
nie mam zwyczaju reagowac na krytyczne uwagi nerwowo,
jesli napisane sa w takim tonie jak Twoj.
(nawet owszem ka~sliwym, ale kulturalnym)

mysle jednak ze nie przeczytales dokladnie tego mojego maila,
o co wcale nie mam pretensji bo rzeczywiscie byl za dlugi.

tam po prostu nie bylo ZADNYCH instrukcji na temat free mailboxu
a to ze nie trafilem na odpowiednia strone, to nie calkiem moja
wina (na glownej nie bylo odsylacza do tej z "free" )

zreszta wogole nie o to w tym wszystkim chodzi,
rzeczywiscie wlazlem nie tam gdzie mnie posiali
i otrzymalem taki a nie inny wynik, problem w tym
ze kazda osoba w mojej sytuacji zareagowalaby podobnie
i napotkalaby te same klopoty, wystarczylo mi zwrocic
uwage (a nawet ewentualnie dodac odpowiednie wyjasnienia
w interfejsie BBSu o odsylaczu na home page www nie wspominajac)
zamiast op...lac mnie w tak niewybredny sposob.
To ze usluga jest za darmo, nie ma tu nic do rzeczy,
jesli juz ktos ja oferuje. Jezeli dam biednemu zarcie tak
przegnite ze nikt go jesc nie chce, to mam go jeszce walic
w morde jesli i on jesc tego chcial nie bedzie? tylko dlatego
ze za darmo?

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi