Re: Filtry do minotorow raz jeszcze

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 12:30:50 MET

glupota ludzka nie zna granic. zreszta kazdy kto ma cos wspolnego z
komputerami z jednej strony, a z klientami z drugiej wie sporo na
temat glupoty ;)

Greg! to z kretynami pisalem powaznie i podtrzymuje, z ta uwaga, ze z
ciezkiego nawet kretynizmu mozna sie przy odrobinie dobrej woli
wyleczyc...

karpio