Re: Acroread.exe

Autor: Michal Jarski (jarski_at_eti.pg.gda.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 11:56:55 MET

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lsdz, PL) wrote:

> Wiec twierdzisz ze czlowiek klamie ?

Wcale tak nie twierdze ... Jezeli kogos urazilem, to bardzo
przepraszam, byc moze za szybko odpisalem ...

> Uwazaj co mowisz. To ze tobie sie udalo sciagnac to moze
> akurat miales szczescie. Moze wiesz, ze to zalezy od pory
> dnia.
> Twoja wypowiedz przypomina cos takiego:
> ktos: wbijalem gwozdz i sie uderzylem mlotkiem w palec
> ty: "Wcale nie prawda. Ja dzisiaj wbijalem i sie nie uderzylem"

Szczerze mowiac, niezbyt celne porownanie ...
Ok ! Jezeli chcesz tak dokladnie analizowac czyjes wypowiedzi, to
zauwaz, ze Slawek swoim mailem zasugerowal, ze nie moze sciagnac pliku
nie dlatego, ze jest tak wolna transmisja pliku, ale ze ma problemy z
dojsciem na strone dowload file ... Ale byc moze opacznie to
zrozumialem i nie bede sie czepial i nie chce prowadzic takiej
dyskusji ...
Jezeli zas chodzi o strone merytoryczna ...
Apropos pory dnia dobrej do sciagania plikow, to dobrze jest wiedziec,
gdzie znajduje sie dany serwer i w ten sposob przewidziec pore dnia, w
ktorym ruch jest najmniejszy. Dla serwerow w Stanach najczesciej sa to
godziny poranne w Polsce (to jeszcze zalezy od konkretnego stanu).
Jezeli chodzi o www.adobe.com, to polecam do godz. 11 rano ...
Pozdrawiam ...

Michal Jarski
jarski_at_eti.pg.gda.pl (ISO 8859-2)