Re: Cyrix

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 00:40:42 MET

3 Jan 1997 09:54:03 GMT, "Tomasz Mierzejewski" <tomaszm_at_waw.pdi.net>
napisał(a):

>: Nie znam dokladnych aktuallnych cen, ale nie wyglada mi to na prawde
>: (sadze, ze nie spada ponizej 50%).
>
>50% to tez ladny wynik, nie sadzisz :)

Zalezy, kto czego oczekuje od procesora :).

>BTW: Nie tnij jak leci moich listow. Kilka linijek nizej bylo napisane co
>robic z Clipperem i 3DS.

Nie tne jak leci. Po co ktos ma dwa razy czytac to samo, a do czego na
dodatek wcale sie nie odnosze.

>Duke3D bedzie chdzil tak samo lub szybciej na Cx niz na P. Jesli chodzi o
>3DS to faktycznie wolniej.

To test IBM150+ vs iP100:

a) Quake 320x200 bez programowego akceleratora
IBM P150+ - 14.5 fps
Intel P100 - 22.4 fps

b) Quake tryb 17 (to chyba 640x480) z akceleratorem programowym:
IBM P150+ - 10 fps
Intel P100 - 14.3

W Duke Nukeem 3D sprawa wygladala tak samo...

>Natomiast wiekszosc zastosowan to sa biura i zabawa a do tych celow CX
>wystarczy.

Biuro tak, zabawa nie.

>: >Poza tym sa nadrebiane
>: >szybszym procesorem (NP. Quake chodzi szybciej na Cyrixie niz na
>Intelu).
>:
>: Bzdura!!! Procesor nbie jest szybszy, a Quake chodzi na P150+ wolniej
>: niz na i75!!! Wyslac test?
>
>Wyslac. Sorry ale bajki opowiadasz. ;)

Wyslalem (patrz wyzej).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --