Re: serwery news

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 01:11:39 MET

 Grzegorz> Pamietajmy, ze Janek administruje [...wyciete :-)...]
 Grzegorz> i przy czytaniu newsow nie ma ograniczen zwiazanych z taryfa
 Grzegorz> 0,17 pln/3min :-)

Skad wiesz ? :-)

Tak serio -- to czytam newsy w pracy i w domu, ale w domu mam własny
newserwer. Takoż ograniczenia 0.17pln/3min obowiązują jak najbardziej,
tyle że newsy wysyłam sobie w skompresowanych batchach.

A inna sprawa, że akurat Gnus radzi sobie doskonale z mieszaniem grup z
wielu serwerów i dość szybko i wydajnie potrafi pracować nawet na
wolnych łączach.

--J.