Re: free.polbox.pl

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 19:01:10 MET

In pl.comp.pecet Romuald Zylla, T.Uni. of Lsdz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:
: >In pl.comp.pecet Marcin Debowski <agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl> wrote:
: >: Jesli zalozymy ze dostajesz regularnie poczte, powiedzmy n KB na dobe to
: >: wzrost zajetosci dysku, przy zalozeniu ze nic nie bedzie kasowane, bedzie
: >: wprost proporcjonalny do czasu przebywania poczty na serwerze. Jesli czas
: >: przechowywania z 1 tygodnia zostanie wydluzony do 10 tygodni bedzie to
: >: wzrost o 900%.
: >
: >A nie wiesz po co mi poczta, ktora czytam raz na kwartal?

: No wiesz .... Zlamiesz noge i pojdziesz do szpitala.
: Albo cie wezma na odwyk.
: Rozne rzeczy sie zdazaja w zyciu. :-)

Ale od mnie jednego 10x wiecej poczty sie nie zrobi :-). Musialaby jakas
katastrofa nastapic - stan wojenny np, i wylaczone wszystkie telefony.
Tylko ktoredy by cos wtedy do skrzynek wpadalo?

J.