Re: Mr BIOS do ASUSA

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 18:07:03 MET

On 3 Jan 1997, Krzysztof Cukier wrote:

> [...]

Tylko ja sie pytam po co takie badziewie ladowac w taka dobra plyta jaka
jest ASUS T2P4 lub TVP4 ??????
Ja mam wgrana najnowsza wersje Awarda do TVP4 i mam spokoj...
Zreszta Mr BIOS z tego co wiem nie chodzi z Gravisem PnP....cos sie kopie
z driverami czy cos...

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |