Win95-Word6 Problem z klawiszami skrotow. HELP!!!

Autor: przemek (przemekp_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 23:35:56 MET

Witam wszystkich!
Mam problem, z ktorym nie moge sobie poradzic, a ktory jest dla mnie
uciazliwy. Po krotce o co chodzi:
Majac wczesniej Win. 3.X, mialem zdefiniowane klawisze skrotow tzn. po
wcisnieciu np. Alt+E uruchamiala sie jakas aplikacja, bez koniecznosci
uruchamiania jej z ikony. Po zainstalowaniu Win95 zaczely sie problemy,
gdyz podczas pisania w Word-zie 6.0, gdy chce uzyskac polskie "e z
ogonkiem" (lewy Alt+E), zamiast pozadanej literki uruchamia mi sie
aplikacja, ktorej w Win 3.1 przypisalem klawisz skrotu. Myslalem, ze
wystarczy aby w Exploratorze odnalezc plik tej nieporzadanej aplikacji, i
w oknie Wlasciwosci zlikwidowac (lub zmienic na inny) klawisz skrotu, ale
to nic nie dalo. Mimo, ze w oknie pisze "Brak", po wcisnieciu Alt+E mam
to co zwykle. Probowalem tez usunac te aplikacje, ale wtedy uruchamialo
mi sie znowu cos innego, czemu na pewno nigdy nie przypisalem Alt+E (ba,
uruchamialy sie pliki tekstowe, ktorym nie mozna przypisac skrotu-ale w
zwiazku z tym, ze byly to pliki *.hlp o tej samej nazwie co usuniete
*.exe, czuje ze system "czul", ze musi "cos" uruchomic, a z plikiem o tej
samej nazwie ale innym rozszerzeniu bylo mu ajbardziej "po drodze"). Gdy
usunalem w ten sposob 6-7 kolejno sie ruchamiajacych aplikacji, i gdy
wreszcie po wcisnieciu Alt+E system obwiescil mi, ze nie ma pliku, do
ktorego bylby ten skrot przypisany, myslalem ze juz jest Ok. Niestety, po
wcisnieciu Alt+E zamiast upragnionej literki system zaproponowal mi
uruchomienie innego pliku o podobnym rozmiarze i typie co ostatnio
uruchomiony tym skrotem. Koszmar! Totez jezeli ktos z Was moglby mi cos
doradzic to bylbym wdzieczny.
PS. Aha! te problemy mam "tylko" z "e z ogonkiem". Pozostale "ogonki", w
tym "E (duze) z ogonkiem" sa jak trzeba.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc. Zygmunt Fekner