Re: FTP

Autor: Arkadiusz Grzelczyk (magsys_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 13:10:24 MET

Grzegorz Białas <grzechu_at_silesia.pik-net.pl> wrote in article
<01bbf966$89ba77e0$LocalHost_at_tpsa>...

> Jesli server potrafi przywracaj DownLoady to jesli jedziesz na Windzie
> polecam CuteFTP - ostatnia wersja 1.8 ;-)
>
> NoToBYE Grzechu

Zajrzyj na moja strone UTIL tam jest CuteFTP 1.8
Arek

"Myslenie to dziwny nalog,        magsys_at_lodz.pdi.net
 nieprzyzwoicie boli,                   http://www.lodz.pdi.net/~magsys
 a przyzwyczajonych tez boli, bo nie mozna przestac."
 Key fingerprint:BA 5B A0 37 2E A5 97 1E  1C 3C 3D 1F 06 76 E8 13