Re: 3dStudio problem

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 02:43:16 MET

"Wojtek Matuszewicz" <wmatusz_at_bet.po.opole.pl> wrote:

>Ktoś wspominał o problemach 3dStudio+AMD K5-75 + S3Trio64 1M.
>U mnie podczas startu i przejścia do różnych edytorów komputer
>zamarza na ok. 1minutę.
>Czy ktoś wie co na to poradzić.

takie problemy sa normalne, ale dopiero od procesora cyrix200 w gore.
ja mialem cos takiego na ppro200 z karta mga impression plus oraz z
karta diamond stealth vram. sciagnalem ze strony kinetix'a programik
fastcpu i z karta diamonda dalo sie pracowac, ale z mga problem
pozostal. moze sprawdz czy masz najnowsze drivery do swojej karty.
moze masz stary vibrant on line driver. obecna versja to chyba 1.11.
<rs>