Re: Filtry do monitorow

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 01:54:47 MET

On Thu, 2 Jan 1997 20:54:51 +0100, Andrzej Karpinski wrote:

[...]
>filtry? zgoda, ale nie przesadzajmy. nic nie zastapi porzadnego monitora!
[...]
>osobnika dokupujacego filtr do monitora z klasycznym kineskopem smialo
>mozemy uznac za kretyna, ktory nie bardzo wie jak wydac nadmiar gotowki.
[...]

kolejny mail z gatunku "COS TU NIE GRA"
bo i skad przecietny "user" ma to wiedziec?
Wiadomo skad: z czasopism komputerowych,
ale oczywiscie od tych cholernych pismakow
niczego poza "G'95 tips & tricks" dowiedziec sie nie mozna.

konczy sie na tym, ze jeden z drugim kupuje sobie
komputer bez cache level2, z 8MB RAM (za to z P160)
monitor 14 cali na ktorym jak byk "stoi" ze chodzi do 1280x1024,
potem zaklada nan filtr i patrzy przezen w preinstalowanego g95.
W koncu dowiaduje sie o internecie, kupuje modem
i po ciezkich przejsciach z instalacja/konfiguracja
laduje na pececie.

I tym momencie dowiaduje sie ... ze jest kretynem.

:-)

Grego

P.S. Ech, Karpio, z tym Twoim je~zorem...

  Moj tez mnie czesto naraza na klopoty,
  ale Ty walisz w morde az krew leci po scianach,
  ja bije w nery, w jedwabnych rekawiczkach.
  Ra~czki sie nie brudza~, a bolec' tez boli.

P.S.2. Aczkolwiek czasem trzeba i w morde,
  bo niektorzy maja skore (i wrazliwosc) hipopotama
  i inaczej nie dociera.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi