Re: Cyrix

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 19:12:49 MET

In pl.comp.pecet Wojciech Galazka <wgalazka_at_chem.uw.edu.pl> wrote:
: Wojciech P?otka wrote:
: > , natomiast w
: > kategorii procesorow "PENTIUM" ( wraz z 586 czy 686 ) moje zdanie jest
: > takie , ze z porownania wypada zdecydowanie K-5 ( pozdrawiam uzytkownikow )
: ^^^^^^^
: Zartujesz, czy chcesz sie ich pozbyc z magazynu :-)

Tez czytalem, ale w koncu zdecydowalem, ze intencja autora bylo napisanie
ze K-5 wypada zle.

No coz - sam uzywam, jestem zadowolony, ale przyznam, ze w koprocesorze
czeka AMD jeszcze troche roboty...

J.