Re: Problem z dyskiem SCSI

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 17:26:38 MET

Grzegorz Bolek <gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl> wrote:
> [...]

Wtyk powinien byc tak dopiety do tasmy, dotyczy to wszystkich
wtykow na tasmie. Wtyk dziurkami jest zwrocony do ciebie:

_______________________
|__________ __________| <----wtyk

                      ^

                      \----Oznaczony brzeg, pin 1

A w dysku twardym, zlaczami do ciebie, dysk lezy normalnie plytka
drukowana do dolu:

| |
                      ^pin 1
           ^^^
           wyciecie ma byc u gory, tasme da sie wlozyc tylko jedna strona.