Re: polbox c.d.

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 12:54:03 MET

On Thu, 2 Jan 1997 03:31:04 +0100, Michal Krzeminski wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Drogi Kolego. Zanim zaczniesz bredzic i obrzucac blotem sprawdz dokladnie
>swoje informacje.

Po pierwsze tylko przy znacznej dozie ZLEJ WOLI
mozna moj mail nazwac OBRZUCANIEM BLOTEM.
Za BREDZENIE - dziekuje uprzejmie
i gratuluje znakomitej kultury w stosunku do potencjalnego klienta

>Nie jest napisane nigdzie, iz otrzymales adres
>user_at_polbox.pl, lecz user_at_free.polbox.pl.

prosze bardzo:
.. while talking to free.polbox.pl.:
<<< 550 <denise_at_free.polbox.pl>... User unknown
550 <denise_at_free.polbox.pl>... User unknown

>Adresy @polbox.pl zarezerwowane
>sa dla komercyjnych uzytkownikow naszego systemu. Z serwera korzysta w
>tej chwili juz ponad 2000 osob i nie maja one zadnego klopotu z uzywaniem
>poczty.

>Czyzbys uruchamial darmowe konta na serwerze podlaczonym przez telefon?

a dlaczego nie?
jesli robie to za darmo
(tzn. KORZYSTAC mozna za darmo, bo ja przeciez za to place)
i uprzedzam z gory o wadach
to czyz mozna miec cos przeciwko mnie ??????

>Nasz serwis pracuje na dedykowanej maszynie (Linux na i586 166Mhz z 32M
>ramu, na razie wystarcza) i podlaczony jest do sieci poprzez nasze 2Mbit
>lacze. Jesli jestes w stanie zapewnic lepsze warunki - nikt Ci nie broni
>otwarcia lepszego serwisu, i wtedy na pewno zdobedziesz sobie liczna
>rzesze fanow.

nie zamierzalem porownywac mojej oferty z Wasza
(z duzej litery jedynie z przyzwyczajenia)
[o ile ta moja mozna wogole nazwac oferta]
nietrudno zauwazyc iz sam Z GORY uprzedzam
o podstawowych wadach mojego ekperymentu

> A jak na razie powstrzymaj sie laskawie od szerzenia
>dezinformacji za co z gory serdecznie dziekuje.

nie szerzylem ZADNEJ dezinformacji
opisalem dokladnie co zrobilem i jaki byl tego efekt
(z zalaczeniem odpowiedzi mailer-daemona wlacznie)

> motd: " It's nice to be important, but it's more important to be nice ! "

Lekarzu - lecz sie sam!
(zastosuj sie do wlasnego motta)

Grego

P.S. A tak poza tym: vaffanculo

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi