Re: NT !??? - bede zlosliwy

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 11:47:11 MET

Sorry, ze bede zlosliwy, ale....

Darek Korzun replied:

> On 2 Jan (Wojtek TYSZER) had the courage to write

A wiec czas na upgrade ?
Po wysilku [instalowania NT 4.0] czas na upgrade :)))

> Nie prawda chociazby kill.

Autor pisze wyraznie ze "it is impossible to launch Task Manager
so that the program can be killed". A wiec kill odpada

Parafrazujac slowa pewnego prezydenta
"Nie mow mi na czym polega slabosc NT, lecz na czym polega jego sila" :)
Sila polega na tym, ze czas na upgrade jest zawsze odpowiedni :))
"Upgrade NT zawsze na czasie" :))

> Oj tu chyba powstalo jakies przejezyczenie

Wszystko jest w porzadku, on pisze o Global Scheduling System (czy
jak to sie tam nazywa)

> Potrafi - uruchomione z priorytetm HIGH albo REAL.

Niby jak skoro nie mozna odpalic (launch ?) Task Managera?

> O to zobaczymy co wymysla :-)

"We're happy to announce Windows NT 5.0 :)- what you wanted
to put your fingers on today"

Wojtek

P.S
Rusinowich jest znanym autorem kilku powaznych ksiazek
o programowaniu systemowym pod G^95 i NT.
Nie jakies "...w 21 dni dla opornych czy 'hello I'm Jan B'"
tylko prawdziwe, pelne tresci ksiazki. Jesli facet
pisze ze jest blad to ja mu wierze.

Wojtek