RE: NT !???

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 08:13:24 MET

>GRATKA DLA MILOSNIKOW (:->) MICROSOFT-U

>Windows NT do poprawki

> Dziurawy system

> Windows NT ma "dziure", pozwalajaca na skuteczne zablokowanie
>wszystkich uruchomionych w systemie aplikacji - oswiadczyl
>w ubieglym tygodniu Mark Russinovich, programista z Open
>Systems Resources Inc.
>
> Blad jest o tyle powazny, ze operacje te moze wykonac nawet
>zwykly, pozbawiony uprawnien administratora systemu uzytkownik.
{ciach}

  Panowie nie przesadzajmy,
 przecie M$ musial sobie zostawic furtke do grzebania w systemie.
 Kazdy (prawie) system to ma jesli sie napisze odpowiedni program.
 Ostatecznie System Operacyjny tez jest tylko programem.
 Ja sie na pisaniu systemow nie znam ale programisci wiedza, ze
 M$ zostawia w roznych wersjach Windows tzw hookes czyli haczyki
 ktorymi zawsze mozna sie wlaczyc w dowolna funkcje systemowa i
 przechwycic jej dzialanie - przy odpowiednio zlosliwym programiscie
 moze to byc zawieszenie systemu albo inne dziadostwo. Od prawie
 dwudziestu lat znane sa tzw. nieudokumentowane funkcje DOSa robionego
 przez te sama firme. Czy teraz nagle M$ chcialby stac sie swiety ? :-)))

Romek