Re: ANKIETA!!!

Autor: Grzegorz Paszka (pashen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 16:12:29 MET

> Ma. I to duze.
Jeżeli mogę się wtrącić, to nie zgadzam się. :)
Na moim sprzęcie :
486 DX4/120 8Mb RAM S3 Virge (ExpertColor:( 2Mb EDO
Win 3.11
Wcale wyniki się nie różniły.
800x600 24 bpp
       60 Hz 85 Hz

Word 65 64
CAD 252 252
Sp. 98 95
Paint 133 136
Overall 133 136

Jak widać , nawet było szybciej , tam gdzie powinno być wolniej. ;-))

> Dlatego wyniki, ktore tu sie pojawily w zadnej mierze nie sa
> miarodajne.
Może to Win95 nie jest miarodajne, może Win 3.11 się myli.
Kto to wie. :)

Pozdrawiam
Grzegorz