Re: Netscape 4.0

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 22:08:28 MET

>Program niezly, tylko nie polecam pracy tylko na nim, warto zainstalowac
>go sobie obok, tak by tylko korzystal z tych samych danych co 3.0.

Dokladnie!!! Netscape chial sie zblizyc do IE, ale mu najwyrazniej to
na zle wyszlo. Dopoki nie bedzie poprawionej wersji, to NC 4.0 mozna
nazwac niewypalem! Ja mam rowniez obok 3.0. Nie wiem, jak inni mysla,
ale wydaje mi sie, ze Netscape 3.0 wsrod IE 3.0 i NC 4.0 wypada
najlepiej.
Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm