Re: VIRGE vs. MATROX MYSTIQUE.

Autor: Krzysztof Mazurek (kmazurek_at_pol.pl)
Data: Sun 29 Dec 1996 - 19:15:22 MET

Ha, szczerze mowiac mam S3ViRGE (2MB EDO z rozbudowa do 4) i jestem z niego
zadowolony. (i nie wplywa ujmenie na prace to ze jest z DataExpert). Pod
Win95 chodzi swietnie, a komputer (Pent.100 + 16MB RAM) po przesiadce z
Trio64V+ dostal skrzydel. jedyne problemy mialem z Microsoft Organic Art
Screen Saver, ktory nie chacial wspolpracowac z Direct3D na
rozdzielczosciach wyzszych od 640x480 z 16bitowym (kolorem). Również MS
Monstral(?) truck Madness po przestawieniu na pelny ekran nie chcial
wczytywac tekstur (chyba jest to blad samego progamu). Sprawnosc karty to
odpowiedznie Driver-y i odpowiednie oprogramowanie, bez smieci.

--
Krzysztof Mazurek
kmazurek_at_pol.pl