Re: Dial-up, czy Trumpet?

Autor: Łukasz Holka (luck_at_rubikon.net.pl)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 11:07:56 MET

> Mam pewien dylemat. Uzywam internetu miedzy innymi przez modem pod W95
> i robie to przez Trumpet Winsock 3.0 C. Nie wiem, czy nie lepiej jest
> korzystac z Dial-upa. Prosze o opinie uzytkownikow i porownanie zalte
> i wad tych obu polaczen. Jezeli ktos laczys sie jeszcze inaczej za
> pomoca modemu to takze prosze o odzew.

Ja probowalem rowniez uzywac Trumpet Winsocka 3.0c, ale mialem z nim pewne
problemy, np. nie mazna na nim odpalic FrontPage Server, bo sie sypal, ale
i dial-up ma zle strony, np. nie mozna na nim odpalic lini dzierzawionej
(mam taka specyficzna sytuacje i nie wiem jak sobie z nia poradzic:
komputer jest podlaczony do internetu za posrednictwem kabla null-modem
bezposredino z routera).

Luck_at_rubikon.net.pl