Re: ocipus

Autor: mrowieck (mrowieck_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 20:15:28 MET

> monitorow 14")... Czcionki byly bez polskich liter, ale w koncu udalo mi sie je
> przywrocic recznie. Potem znalazlem na dyskietkach dolaczonych do karty program do
> testowania jej w roznych rozdzielczosciach - zestaw karta+monitor nie chodzil powyzej
> 640x480...

Typowe , oni dolaczaja na dyskietkach oryginalne czcionki angielskie
System instalacyjny je wrzuca w miejsce twoich oryginalnych.
Rozwiazaniem jest przegranie czcionek z dyskietek (CD) z Polskim Windowsem (lub CE)

I tak miales szczescie
1. ja probowalem zainstalowac drivery video doloczone do ocipusa
Program instalacyjny stwierdzal ze nie znajduje jakiegos pliku niezbednego mu do pracy
mimo ze jak byk ten plik lezal sobie na dyskietce. Mimo roznych kombinacji i prob
zmuszenia programu do pracy zmuszony bylem recznie rozpakowac drivery zamieszczone na
dyskietce (lharc-kto to uzywa ??) i recznie zainstalowac ( a mialo byc PnP)

2.Oczywiscie o tym ze P120 jest bez coolera to nie nalezy dodawac P75 nie ma cache (bo edo
jest takie szybkie :-) ) itd itd.

3.W ofercie cenowej mialem plyte HX z karta dzwiekowa , po dostarczeniu okazalo sie ze
jest to VX bez sound (za te same pieniadze) Telefon do dostawcy wyjasnil mi ze teraz
optimusy takie plyty daja.
Szczesliwie dostawca rowniez ma coraz bardziej dosc szanownej firmy i na swoj koszt
dostarczyl mi karte dzwiekowa (sa mile firmy na tym swiecie)

4.Swego czasu w calej partii Ocipusow (jeszcze 486) musialem wymieniac karty grafiki
bo synchronizacji ne trzymaly (tak tak to nie byl blad monitorow)

5.Czy ktos juz zrobil strone www poswiecona tej wspanialej firmie na ktorej byly by
zbierane listy "zachwyconych" klientow .

6.Biedni ludzie z www.onet.pl taka porzadna robota sygnowana tak skompromitowanym znakiem
:-(

7. Wesolych swiat dla wszystkich listowiczow, szerokiego pasma , zycia wolnego od hackerow
i komputerow pewnych marek na litery od O do V
( nawiasem mowiac co sadzicie o ADAX-ach na razie wygladaja na jedyna firme w Polsce
robiaca w miare niezly markowy sprzet)

MArcin Mrowiecki