Re: Odp: Mam dosc wymiany procesorow !

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 22:32:15 MET

Sun, 22 Dec 1996 17:35:25 +0100, Jacek Piskozub
<piskozub_at_iopan.gda.pl> napisał(a):

>Nie. Raczej kart graficznych z hardwarowym przyspieszaniem grafiki 3D i
>dekodowaniem MPEG-ów. Zapamiętajcie, to moja prognoza na 1997 rok.
>Pozdrawiam

Z 3D to sie zgodze. Ale po co full-hardware'owy MPEG? Ale jego ceny
ostatnio tak spadly, ze faktycznie po prostu moze stac sie
standardowym bajerem w kartach...

PS. Poniewaz wlasnie wyjezdzam w gory - wszystkim usenetowcom zycze
wesolych i snieznych Swiat Bozego Narodzenia.

Cos slysze... "...i vice versa..."

Aha, no to dziekuje i pozdrawiam... :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --