Re: DAC zarejestrowany?

Autor: DA_none (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 14:40:36 MET

Maciej Eckstein <sherlock_at_it.com.pl> wrote:

> sprawa jest prosta !
> nie moge ustawic zgrania calego cd do plikow i pojsc na prowac bo po
> kazdej sciezce musze nacisnac enter i usunac bzdurna ramke ze naprawde
> zarejestruje ten soft. zastanawiam sie czy zarejestrowana wersja nie ma
> w tym miescu innej glupiej ramki bo teraz pogram mnie zmusz do
> podchodzenia do komputera co jakis kwadrans .
dlaczego dac tak dlugo to zrywa od czego to zalerzy ??
ja jak kiedys mialem goldstara x4 to utwor mi sie zciagl tyle co trwal ..
a teraz z panasonickiem to kurde 18 20 minut cholery mozna zoatac .

> co do przeskokow to jak sie nie ma scsi to dla ide dac i tak jest
> najleprzy, u mnie tez dostawal czkawki ale wlaczylem wszystkie sposoby
> synchronizacji i swiekrzylem bufor zakladki przy czytaniu (overlap)
> do 6 i pomoglo teraz jest krystalicznie czysto!

jest taki programik nazyw sie cdda
odpala to sie z dosa
am tylko troche parametrow do wpisania
mozan sobei zrobic np go.bat wpisac np 16 razy komende za karzdym razem
z innym parametrem oznaczajacym kolejny track i isc na kawe .. :)
w razie czego moge go gdzies na ftp umiescic jak bedzie potrzeba

DA_none