Re: Mysz 3-przyciskowa w windzie 3.11

Autor: Marek Michalkiewicz (marekm_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 01:27:14 MET

Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com) wrote:
: A rada, aby przy uzywaniu polskich liter wprowadzic odpowiedni
: (_wlasciwy_) charset (bo smieci) do naglowka tez nie poskutkuje? :)

Moze i poskutkuje... Chociaz ja tam nie widze zadnych smieci (na
konsoli Linuxa - nie wiem jednak jak to widac w windzie).

: Patrz: http://www.agh.edu.pl/ogonki.

Zajrzalem - mam jednak pytanie: czy nie daloby sie tego zrobic bez
rekompilacji tin-a (tylko zmieniajac cos w plikach konfiguracyjnych).
Od czasu instalacji Debiana zrobilem sie leniwy - wlasciwie wszystko
co potrzeba jest dostepne jako *.deb, wiec nie chce mi sie juz prawie
nic samemu kompilowac :-). Pytam, bo z elm-em (2.4pl25-6 z Debiana)
sie chyba udalo - wystarczylo wpisac do .elm/elmrc:

charset = ISO-8859-2
textencoding = 8bit

a strona ogonkowa proponuje rekompilacje elm-a. Moze z tin-em jest
podobnie?

Marek