Re: Parallel help !

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 06:49:26 MET

z>ylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lsdz, PL) wrote:

> Hipoteza: [...]
>
>Romku, spytam o to samo: jak to u Ciebie jest ze wspólną masą
>drukarki, komputera i przełącznika elektronicznego ? Jeżeli kabel
>ma 8m to idę o zakład, że drukarka jest podłączona do innego gniazda
>zasilania niż komputer.
 Pewnie, ze inne gniazdo ale ... zasilane tymi samymi drutami ze wspolnego
 korka. No i dalszy ciag hipotezy: przelacznik elektroniczny, ( ktory
  ma jak sie latwo domyslec jakas elektronike-bramki o okreslonej impedancji
  wewnetrznej ) zakloca wydruk a mechaniczny przelacznik ( ktory nie ma
  jak sie latwo domyslec zadnej impedancji - bo nie ma bramek, buforow itp)
  dziala bardzo dobrze i nie smieci.

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Romek.