Re: paker...

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 23:13:19 MET

Wed, 18 Dec 1996 12:26:50 GMT, poplawski_at_ias.wat.waw.pl (Robert A.
Poplawski) napisał(a):

>[...]
>
>Nie wiem jak jest w w95, ale w nt, kiedy w oknie dos mam nortona commandera
>to "dir /x" powoduje wypisanie "invalid switch: /x", natomiast kiedy
>uruchomie "czysty" command prompt wowczas dir /x dziala ok.
>
>Pozdrawiam,
> Robert.

W nt jest zaimplementowany bodajze dos5.0 - nie wyswietla dlugich nazw
(nawet nie wiem, czy ten dos je obsluguje).

W win95 dir pokazuje "standardowa" nazwe pliku 8+3, pozniej rozmiar,
data i reszte badziewia, a na koncu pelna vfatowa nazwe pliku.

PS. Masz takie samo nazwisko jak moi rodzice! :)))

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)