Re: Problem: Czestotliwosc odswiezania

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 13:51:51 MET

On Wed, 18 Dec 1996 13:38:12 +0100, Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

>Wojciech Milc wrote:
[ciach]
> [...]
[ciach]

>nieprawda - wpływa.
^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Marek Nazarko
^^^^^^^^^^^^^^
> mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)

Wielokrotnie widzialem twoje postingi na liscie, ale nie myslalem
ze potrafisz sie tak inteligentnie wypowiedziec. Co za burza
argumentow! Jakie szczegolowe wyjasnienie!

Zastanow sie, ja przeciez prosilem o pomoc, a ty wyslales posting,
(2 slowa) na zasadzie gadania mojego starego o polityce -
Ja mu mowie: XXX jest zly, bo ... ... ...
On odpowiada: Nieprawda - dobry. (kropka)

Serdeczne dzieki za pomoc.

Wojciech Milc
wmilc_at_poczta.com