Re: Gwarancja producenta HDD

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 14:13:35 MET

JLASAK_at_sgh.waw.pl (JAKUB LASAK) wrote:

>ie
>
>pozatym, jeszcze czesto sie zdaza ze nie chca doliczac czasu naprawy
>chodzi mi o to ze jak lezy w servisie to na gwarancji (przynajmniej
>kisdys) wpisywali czas naprawy i o tyle przedluzal sie okres
>gwarancji, jakos ostatnio wyszlo to z praktyki ...
>
> Jakub Lasak

Prawdopodobnie teraz czas naprawy sie nie odlicza.
Ale teraz maja znacznie skrocony czas naprawy, juz nie moga przetrzymywac
sprzetu kilka tygodni. Po jakims czasie mozna wziasc ze soba
znajomego policjanta, i wyegzekwowac calkiem nowy egzemplarz, a jak takiego
nie maja to calkowity zwrot gotowki. Lepiej miec wszystkie kwitki
pod reka, i ich nie gubic.

Poprzednio doliczenie czasu naprawy bylo obowiazkowe i koniec. Jesli
sklep tego nie robil, lamal prawo. Tak ze lepiej miec karte gwarancyjna.
Jesli takiej nie ma, to przy pierwszej naprawie sprzedawca musi cos
takiego wypisac i koniec. Jesli nie chce, to tez trzeba bylo przyjsc
ze znajomym policjantem. Wtedy sklepikarzom mieknie rura :)))))))))
To wyglada tak. Ze ty sie klocisz, a policjant (jak to policjant)
tylko rejestruje przebieg zdazen :))))))))