Re: Poczatki zmierzchu Windows NT-kto pisal

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 00:48:28 MET

On Mon, 16 Dec 1996 19:25:51 +0100, Jarek Lis wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>: Gwoli scislosci panowie z teamgates nie napisali
>: zadnej wersji wNT, ani wogole zadnego programu.
>: Jesli ktos chce sie zapoznac z ta banda kretynow
>: http://www.teamgates.com
>
>To jeszcze Grego wyjasnij dlaczego Gates i Allen nie naleza do TeamGates,
>albo od kogo kupili Basic.. :-)

>A nazywac kretynami ludzi co sie dorobili pierwszego miliona w 10 lat,
>a miliarda w nastepne 10, to bedziesz mial prawo jak zarobisz dwa razy
>wiecej, i nie wsadza Cie za handel narkotykami :-).

Jarku, najpierw zajrzyj do teamgates
a dopiero potem dyskutuj
(jak juz sie dowiesz kogo nazywam kretynami,
w kazdym razie nie Gates'a ani Allen'a,
a o geniuszu finansowym Billa wypowiadalem sie juz parokrotnie
z podziwem na tej liscie wiec daj sobie spokoj z tego typu
pouczeniami)

Grego

P.S. Oczywiscie ze Gates i Allen nie naleza do teamgates
P.S.2. A M$ Basic to jedyny produkt M$ ktorego nie kupili,
  tyle ze taki interpreter BASICa potrafil napisac co drugi
  student informatyki UJ na pierwszym roku (przynajmniej
  w czasach gdy ja tam studiowalem [poczatek lat 80tych])

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi