Re: MicroStation - czy ktos uzywal?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 23:35:48 MET

 z00mbie> "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl> wrote:
> [...]

 z00mbie> Uzywam MicroStation od 3 lat. Popularnosc jego jest mniejsza
 z00mbie> (niestety) od AutoCad'a , gdyz ten ostatni rozprowadzany byl
 z00mbie> poczatkowo "kanalami pirackimi". Z wlasnych doswiadczen wiem
 z00mbie> iz MicroStation jest o niebo lepsze w obsludze.

W dodatku MicroStation będzie na Linuxa :-)
(bodajże jest w końcowych przygotowaniach).

--J.