Re: Parallel help !

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 23:09:04 MET

t_shirt_at_zt.olsztyn.tpsa.pl (Wojtek T.) wrote:

>Hi! Potrzebuje pomocy ! Czy ktos zna moze jakis sposob na drukowanie przy
>pomocy dlugiego kabla PARALLEL. Chodzi o to, ze drukuje na drukarce Data
>Products Hevy DUTY (ok. 20 str/min) i na krotkim kablu - ok. 1.5 m -
>wszystko jest w porzadku, ale gdy podlacze ja pod kabel dlugosci 6 m
>zaczynaja sie problemy tzn. zaczyna powtarzac znaki w linii, przeskakuje
>wiersze , dodaje jakies cyfry, znaki.Kable maja identyczny sposob rozszycia
>na koncowkach.
>Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. CyA !

Z czego masz zrobiony ten dlugi kabel ? Sadzac po objawach lapie
jakies zaklocenia. Czy probowales zrobic go z wieloparowej skretki,
(najlepiej ekranowanej) tak, zeby z kazdej pary jeden przewod byl
sygnalowy a drugi masowy ? A propos, co z masami drukarki i
komputera, czy masz dedykowana instalacje trojprzewodowa ?
[W czasach, kiedy odwiedzalem ZT TPSA w Olsztynie, to takich
cudow tam nie bylo :) ]

Pozdrowienia,