Re: ODP: Jaki kupie komputer do internetu?

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 13:14:21 MET

Michal Tyrala wrote:

> Na tym SX33 to mi sie netszkapowe bookmarki chyba z pol minuty
> wczytuja. A wieksza strona z tabelami... No coz...
> Ale sobie chociaz cierpliwosc poczwicze ;-)))

Jak sie bookmarki pol minuty wczytuja, to masz cos sknocone, albo za
malo pamieci. Jakos tak sie utarlo, ze jak 486, to 4 albo max 8 MB ramu,
a jak 386, to nie wiecej niz 4, a na dodatek pewnie jeszcze jakis stary
Trident. I lament wielki "ale sie toto wlecze, trza pentiuma zakupic".
Komputer bez pamieci nie bedzie dzialal, zeby nie wiem jakiego pentiuma
mu zamontowac, a do grzebania w internecie spokojnie wystarczy 386. A
czy warto teraz takie cos kupic, to juz inna sprawa.

Pawel