Re[2]: Odp: szlifowanie 8-)

Autor: Jerzy Szymanski (Jerzy_Szymanski_at_gtech.com)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 23:30:35 MET

> Halas to robi sie (jak wszyscy wiedza zapewne) od:
> 1) za duzych luzow na osi
> 2) tarcia czegos o cos
>
> na 1) jest rada - OLIWA
> z tylu wiatraka jest gumowy korek - wyjmujemy go i wstrzykujemy
> krople oliwy, zakladamy korek i mamy spokoj na miesiac.
>
> na 2) jest rada - obejrzec co trze o co i
> a) przesunac
> b) zrobic podkladke
> c) usunac podkladke
> d) wyjac gumowy korek i bardzo lekkim mloteczkiem przez punktak
> stuknac w oske zeby sie przesunela glebiej.
> [...]
Romku:
ad 2) nic o nic nie trze
ad 1) no coz tutaj byc moze to rozwiazanie nie jest zle (nie moge teraz tego
zrobic bo jestem na wyjezdzie) probowalem juz robic cos takiego ale nie z oliwa
lecz z dosc rzadkim smarem - nie dalo w ogole rezultatu.
Problem jest w tym, ze: wiatrak nie halasuje mi caly czas tylko od czasu do
czasu a tak w ogole jak nie rzezi to chodzi bardzo cicho. Bywa ze przez caly
dzien nie dochodzi do "wzbudzenia sie" wiatraczka a czasem juz po kilku minutach
zaczyna "pierdziec".
Co Ty na to, a moze ktoz inny dorzuci swoje trzy grosze,

Pozdrawiam,
Jurek