Re: Dostep przez TPSA tylko przy 14400?

Autor: Jerzy Kedra (jxa_at_bit.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 19:09:57 MET

In pl.comp.pecet Marcin Gonet <ind96_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl> wrote:
> Czy to prawda, ze dostep do Internetu przez TPSA nie chodzi szybciej niz
> 14400
> czy to tylko plotki?
> A praktycznie, czy udaje sie wam uzyskac 28800 (jesli to w ogole mozliwe)?

TPSA ma dość dobre modemy... ale to chyba wszystko. Bez większych problemów
udaje się uzyskać 28.000bps ale na przykład w mojej dzielnicy (Prądnik
Czerwony w Krakowie) coś się nie dogaduje na poziomie PPP, tzn. od strony
TPSA cały czas występuje próba renegocjacji na poziomie LCP.
Po pewnym czasie przerzuciłem sie na cyfronet i sobie chwalę :->

--
---
Jerzy Kędra - Optimus SA Oddział Kraków - Dział Techniczny