Problem z SB16

Autor: SOFTBANK SA - P. Juraszek (softbank_at_elmo.nask.waw.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 15:31:19 MET

Hej,
Mam od niedawna karte SB16. Zainstalowalem ja i moge dzialac tylko na
8 bitach. Uruchomienie w 16 bitach powoduje przelaczenie sie karty
video w tryb graficzny i czasami zawieszenie sie komputera. Instalacja
wykonana zgodnie z instrukcja, drivery zostaly zainstalowane. Program
diagnostycznych przechodzi bez bledu (nawet na 16 bitach). Uruchomienie
przykladowego wav'a q trybie 16 bitowym zawiesza komuter. Dzieje sie
tak w DOS'ie jak i pod Windows 3.1.

Czy macie jakies rady?

Wiesiek Sawicki