Re: Intel vs Cyrix

Autor: Wojciech Płotka (best_at_torun.pdi.net)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 17:27:00 MET

Osobiscie wykorzystuje juz dosc dlugi czas Cyrix 150+ . Do tej pory nie
moge narzekac . Pracuje na programach MS OFFICE `95 , CorelDraw 6.0 , itp.
Duzo skanuje jak rowniez skladam Telegazete dla Telewizji Kablowej , a wiec
wykorzystuje go w wiekszosci do grafiki . Na gry takze nie narzekam .

Wojciech Płotka
best_at_torun.pdi.net

Krzysztof Mazurek <hectors2_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<01bbe914$cda0b620$045274c3_at_port01.pol.pl>...