Re: Trident 9440

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 16:48:32 MET

Przemyslaw Raczek wrote:

> A bo pewnie uzywacie W95 i standardowych driverow.
> Musicie sobie sciagnac nowe. Przy instalowaniu okreslany jako
> "Trident 9440GUI PCI Linear Accelerator" czy cos takiego
> Jak nie znajdziecie to napiszcie - podesle.

ja tez mam taka karte (1 MB), ale sie za bardzo nie przejmuje, bo
pod linuxem lata calkiem OK. A tego trajberka tez sobie sciagnalem
prosto od tridenta i moze ktos mi zdradzi tajemnice,
jak zmusic komputer (a raczej W95), zeby po wybotowaniu zapamietal,
ze ostatnio mial czestotliwosc odswiezania 75 Hz a nie 60 (oczywiscie
w trybie 256 kolorow - wole niemiganie niz hicolor)?

Jezeli nikt nie wie, to dziury w niebie nie bedzie -
Mikolaj juz blisko :-).

pozdrawiam
gandalf

--
Merry Christmas and Happy New York 1997!
| DC Piotr Manturzyk alias gandalf |