Re: Prosba o pomoc: klopoty z mysza A4/plyta Intel Plato P54

Autor: Jerzy Szymanski (Jerzy_Szymanski_at_gtech.com)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 17:07:21 MET

Mariusz napisal:
>Prosba o pomoc: Mam klopoty z mysza A4 (AM5/EA) na COM1 i 2 na plycie Intel
>Plato P54. Ustawiona na dwa przyciski.
>Wskaznik porusza sie praktycznie tylko w pionie, w poziomie tylko na COM2, ale
>bardzo topornie.
>Wyczerpalem juz wszystkie pomysly. Oczekuje podpowiedzi - jaka moze byc
>przyczyna?

Ja kiedys mialem podobny problem bylo tak:
 mysz mi sie zabrudzila wiec postanowilem ja przeczyscic ale tak dokladniej,
rozkrecilem wiec ja a byla wtedy godzina wieczorna wiec robilem to przy
zapalonej lampce na biurku. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy jeszcze przed
skreceniem jej (zalozeniem gornej obudowy) nie czciala wogole chodzic. ZERO.
Dopiero dosc silne przyduszenie jej do podloza dawalo rezultaty (ale tez nie do
konca bo dobrze dzialala tylko w pionie). Bylem tym tak zdziwiony ze zaczolem
ogladac kabel ale byl dobry. Podczas ogladania kabla przysunalem lampke blisko
siebie by dobrze oswietlis przedniot mojego zainteresowania. Kabel byl OK.
Zamknalem wtedy mysz i bylo dokladnie to samo. Normalnie nie dzialala dopiero
jak ja przydusilem do pada zaczynala chodzic w pionie. Rozwiazanie bylo BANALNE-
oslepienie swiatlem (jak dusilem ja do podloza lepiej zakrywalem dlonia diody a
wiec mogly dobrze pracowac).
Nie bylbym zdziwiony gdyby to samo dzialo sie z Twoja mysza.

Pozdrawiam,
Jurek