Re: Klopot z W95 i gierka DOS

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 09:38:07 MET

On Fri, 13 Dec 1996, Radoslaw Poplawski wrote:

> A co do win95pl to mnie uruchamia gierke bez problemu, ale oczywiscie
> nie widzi CD (prawdopodobnie), bo wyrzuca komunikat o bledzie
> mscdex.exe. Wniosek: olewa config.sys, uzywa tylko tego, pod ktorym
> byla odpalona winda... czyli nalezy config pod winde skonfigurowac do
> pracy pod dos, czyli ... STOP! Czyli nalezy miec dwa config.sys'y -
> jeden tylko i wyl dla DOS, drugi pod winde.

Skoro juz mowiles ze gry tylko spod DOS uruchamiac... no to czy nie
najlepiej zrobic tak - w msdos.sys wylaczyc ladowanie GUI ( winde
bedziesz uruchamial poleceniem WIN :) i napisac configa ze smartdrv-em (
ale dac 0 kB kaszy dla windozy ), mscdexem i wszystkim co jest
potrzebne... Gry beda chodzily, jak chcesz windoze to piszesz win,
spowrotem do DOS-a tez da sie wyjsc i wszystko jest i CD i mysza i ... :)

> Czy taka rada satysfakcjonuje? :)
>
> PS. I jesli ktos powie, ze wystarczy jeden - uwaga, ale moze natknac
> sie na zlosliwosci! :)

Wystarcza 2 - jeden z EMM386 drugi bez...

                                        Jurand