Re: Modem USR kontra Zoltrix

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 00:52:37 MET

kENEL <kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:
: Ja tez sie swojego czasu naczytalem tyle o modemach USR i o kosciach
: Rockwella ze to syf i w ogole. Ale mam taka wredna nature, zeby wszystko
: sprawdzic samemu. No i kupilem sobie wewn. Zoltrixa FMVOC336Fi
: data/fax/voice. Jest to
: modemik 33,600, ale jako ze ani TPSA ani komercyjny diler nie dysponuja
: 33,600 wiec wyciagam 28800. Chcialem napisac ze ani razu polaczenie sie nie
: zerwalo (nawet z podniesiona sluchawka) i zawsze jest 28000.

1) masz szczescie. Z zoltrixami zerwalem, jak 10 kolejnych egzemplarzy
   okazalo sie do d***. Ale moze sie wreszcie poprawily.

2) Probowales z innymi modemami, po innych liniach, itd?
3) A mierzyles transfer w dwie strony naraz?

: Przy czym na moja
: centrale oraz z mojej centrali dodzwonic sie to makabra.....choc wybieranie
: tonowe.

A z ciekawosci ... spoboj przez pare dni dzwonic pulsowo.

: Minus jest taki, ze czasami modem puszcza sygnal, i zero.....nie wywala
: terminala dial-up....tak jest mniej wiecej co drugi raz. Moze cos mam zle
: skonfigurowane, moze modemy za pierwszym razem sie nie dogaduja :)

AT&C1

: Modem kupowalem w Gdyni, w sklepie za 517 PLN (w tym VAT).

A USR kosztuje 160-120$ (160 - wszedzie, 120 - trzeba poszukac). :-)
Niestety - po dru giej stronie Atlantyku :-(

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |