RE: Przesiadac sie?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 09:24:57 MET

>I tak na boku: w PDI korzystam wylacznie z konta pocztowego i newsow. Od
>roku nikt nie zareagowal na moje prosby, zeby w jakis sposob dalo sie
>korzystac z WWW. Dobrze ze TP SA uruchomila ten numer...

 Widzialem juz kilka osob, ktore korzystaja z WWW przez PDI w Lodzi
 i nie stwarza to problemow. Moze jestes za malo komunikatywny
 albo chcesz zeby oni za ciebie napisali w twoim komputerze skrypt
 do logowania sie przez (nie jestem pewien czy aktualnie SLIP czy PPP)

> "PDI albo zdrowie" ??????........ ;-)

| jarecki_at_lodz.pdi.net | |

Romek