Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 00:32:54 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: >: >wyjasniam: podczas uruchamiania programu glowica dysku nie musi bigac
: >: >pomiedzy swap'em a uruchamianym programem.
: >: Tez na to wpadlem :) ale to rozwiazanie mozesz zastosowac dopiero
: >: wtedy, gdy do dyspozycji masz conajmniej dwa dyski twarde. a na swap'a
: >: najlepiej przeznaczyc ten najszybszy.
: >A mnie sie wydawalo, ze na swap najlepiej dokupic RAM :-)

: Jezeli ktos pracuje tak, jak ja pod OS/2, czyli ma otwartych
: kilkanascie albo wiecej programow, a tak naprawde w danej
: chwili musza chodzic wielozadaniowo dwa czy trzy, reszta
: jest otwarta tylko po to, zeby byly pod reka, to niechze
: sobie system wymiecie te nieuzywane na dysk.

To wtedy praktycznie nie ma znaczenia, czy to na jednym dysku, czy na dwoch,
na wolnym, czy na szybkim...

J.