Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 19:42:20 MET

> Argument z rzedu demagogicznych. Z Netware w prostej obsludze plikow
> przegra _kazdy_ system wielozadaniowy z wywlaszczaniem i ochrona
> pamieci. Wlasnie ze wzgledu na narzuty wnoszone przez procedury
> separujace procesy.

dokladnie! netware, co by o nim nie mowic, generalnie bylo projektowane
wlasnie do obslugi plikow, a inne rzeczy robi niejako troche przy okazji.
imho jako fs sprawdza sie doskonale i jeszcze dlugo nie bedzie mialo powaznej
konkurencji (mimo to nadal podtrzymuje swa wypowiedz nt. nt - czyli system do
konkretnego zastosowania do ktorego nadaje sie najlepiej).

karpio