Re: Problem z poczta...

Autor: Marian Klekota (marian_at_amg.gda.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 17:51:19 MET

Twoj dostawca zapewne nie che tego zrobic ... albo nie umie ( nie wiem co
gorsze ;)

Z jednej strony go rozumiem ... to On chce zarabiac na poczcie i dostepie
do sieci a Twoj serwis jest konkurencja przeciez.
Proponuje porozmawiac z nim i zaproponowac za ta usluge jakas oplate
... :) mysle ze problem gwaltownie sie rozwiaze w mgnieniu oka

Odnosnie kwesti technicznej to Twoj dostawca powinien wprowadzic mala linie
w swoim serwerze informujaca ze ma przetrzymywac poczte przez okrslony czas
( powiedzmy 3 dni ) Twoim obowiazkem jest tylko w tym czasie nawiazac
polaczenie i odczekac az przesle wszystko.
Czala operacja jest trywailana pod warunkiem ze Twoj dostarczyciel jest nia
zainteresowany.

Jesli nie to czym sie przejmujesz w Warszawie jest mnostwo ich i znajdziesz
sobie takiego ktory sie na to zgodzi.

Pozdrawiam
       Marian

Michal <michal_at_smgkrchr.com.pl> wrote in article
<01bbe826$743c97f0$1d9fb5c2_at_bartek>...