Re: ATX i plyta Advanced/ML (Intel)

Autor: Adam Hernik (adas_at_mikrob.p.lodz.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 15:57:05 MET

Marek Ciesielski wrote:

> Klient kupil sobie komputer z obudowa i plyta ATX (jak w subj.) i niby
> wszystko jest OK, ale pod polska wersja WIN95 przy wchodzeniu do panelu
> sterowania i wykonaniu jakiejs operacji (np. otworzenia okna System)
> wyswietlany jest komunikat o wykrytym bledzie parzystosci pamieci.
> Pamiec byla sprawdzona i wymieniona na inna. Byl takze upgrade'owany BIOS
[..]
Zaden z dostepnych mi programow pod dos czy win nie potrafil prawidlowo
przetestowac pamieci. Dopiero po zainstalowaniu linuxa dowiedzialem sie
ze mam padnieta kosc (wczesnie niby bylo ok ale czasami wieszaly sie
gry). Jesli kilentowi faktycznie nie jest potrzebne sprawdzanie
parzystosc to mozna to po prostu wylaczyc.

Adaś

Adam Hernik ITF&M mailto:adas_at_mikrob.p.lodz.pl
		Don't marry, be happy