Re: ozywic Seagate ST3660A, HELP

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 13:02:15 MET

On 11 Dec 1996, Jarek Lis wrote:

> Marcin Miedziejko <cody_at_phys.amu.edu.pl> wrote:
> : Nie wiem co to za teksty na temat formatowania tego Seagate'a. Jak go
> : kupilem to zrobilem to wiele razy (oczywiscie, ze na niskim poziomie).
>
> A Ty jestes pewien ze go na pewno formatowales? Jaki to dysk, i jak to
> zrobiles?
>
> Jarek.
>
>Np. w checkit'ie za pomoca low level format. Dysk to Seagate st660a (o
ile dobrze pamietam)
>Formatowalem go na mniejszy tzn 500 MB bo nie mialem lba w biosie. To
wszystko. Zajelo mi to (formatowanie) 1 dzien, wiec wykorzystalem raczej
wszelkie mozliwosci. Czasem dysk po sformatowaniu chodzil, ale nie chcial
sie bootowac.
Powodzenia !
ps. Jesli padl to nie ma sie czym przejmowac ( juz go bardziej zepsuc sie
nie da (jesli jest zepsuty...). Bylbym raczej optymista, bo po co ta opcja
format w biosie,(nikt nie bedzie ladowal dysku 40 do Pentium)
Cody