Re: Problem ....

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 13:06:56 MET

In article <Pine.SGI.3.93.961212114921.15492A-100000_at_dedal.man.szczecin.pl>, Marcin Jackowski wrote:
>Czesc. Moze ma ktos jakies rozwiazanie lub chociaz wskazowke na to :
>1.sprzet:
>486DX2/66
>karta I/O
>twardzik: 340 MB ( w pelni sprawny )
>2.problem
>PeCet nie startuje z HDDeciaka
>3.uwagi
>po nacisnieciu kilku klawiszy calosc sie wiesza ...
>podlaczenie dwoch innych twardzikow ni poskutkowalo...
Podlaczales je razem ze swoim czy pojedynczo?
>wymienienie karty I/O tez nie ...
>po wystartowaniu z dyskietki w ogole nie widzi HDD
>autodetect HDD w setupie dziala i wykrywa HDD bez zarzutu ...
To mi wyglada na wirusa hare.costam. Dokladnie takie objawy mialem.
Setup wykrywal dysk, system z poczatku startowal, pozniej przestal.
Po uruchomieniu systemu z niezawirusowanej dyskietki, system
widzial twardziela, ale nie widzial partycji na nim.
Pomoglo dopiero zalozenie partycji od nowa Zdaje sie, ze zrobilem
to linuxowym fdiskiem (nie pamietam, czy dosowy sobie radzil)