Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 00:47:22 MET

On Wed, 11 Dec 1996 23:09:23 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Grego, czy musisz publicznie na liscie ujawniac 'sekrety kuchni'
>tzw. informatykow zakladowych ? ;-)))

male uzupelnienie - ja zrobilem to za wiedza wlascicieli

nie chcialbym aby ktos pomyslal ze zachecam do nieuczciwosci

rowniez i Jarkowi nie proponowalem bynajmniej by sobie podmieniony
RAM zabral do domu - mialem na mysli wstawienie go do komputera
na ktorym on zazwyczaj "urzeduje"

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi