Re: Explorer 4.0

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 23:03:04 MET

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:

> Grzegorz> Rafal, badz uczciwy ;-) Sam to on nie wstaje, tylko w tle
> Grzegorz> chodzi drugi Presentation Manager, ktory sluzy do tego, zeby
> Grzegorz> w razie potrzeby reanimowac pierwszy.
>
>Ja wolałbym jednak pozostać przy programach które po prostu tego błędu
>nie popełniają.

Efekt koncowy jest w sumie zadowalajacy, pod warunkiem, ze uzytkownik
ma silne nerwy :-) Objaw 'padniecia' i odtwarzania Presentation
Managera to pozore zawieszenie sie komputera, ktore trwa od 30 sekund
do minuty, potem wszystko wraca do normy. Silne nerwy trzeba miec
po to, zeby w tym czasie nie wykonac 'salutu na trzy palce', ktory
zadziala znakomicie (nie znajacym OS-a na wszelki wypadek wyjasniam:
w przeciwienstwie do kilku innych popularnych systemow _zamyka_
wszystkie aplikacje a potem system), ale na reboot zejdzie wiecej
czasu.
Na szczescie taki 'pad' PM nie zdarza sie czesto - u mnie wystepuje
raz na kilka dni, z reguly w czasie kiedy mam otwartego w oknie
WIN-OS2 Excela 5.0 i uruchomie podglad wydruku (winda 3.11 potrafila
przy tej operacji zaczac sie modlic do generała Protection :-) )

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl