Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 13:14:57 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>: wiec czemu to sie nazywa NieTe aDVANCED sERVER ? :))))
>
>Juz nie :-) Chwilowo zbastowali na NT Server. Juz nie Advanced.

:)))) no. chociaz tu sie troche urealnili :))

>: Nie watpie ze ktos kto popracuje na NieTe na pentium 100, szybko
>: zechce 2 sztuki pro 200 :)))) czy NieTe jest agentem reklamowym zachecajacym
>: do wymiany procesorow i plyty ?
>
>Zniku, to nie ma znaczenia. Za rok bedzie Cie stac na 2*PPro200 i te 64MB.

No tak. Tyle ze jest wiele systemow, ktore potrafia dzialac szybciej,
w wielu wypadkach duzo szybciej na tym samym sprzecie. Wlasnie tego
sie czepiam :))

>ZAuwaz ze wymaganie zeby software dzialal na 386SX/4MB juz nie wystepuje
>ze strony klientow.

:))))))))))))))) kto teraz sie porywa na 386 jak 486 sa tanie jak barszcz :))
ale 4MB ram to jeszcze w bardzo wielu miejscach mozna spotkac.

>: Czy slyszales ze zachodnie czasopisma chetnie biora artykuly od autorow
>: w formacie TeX ? niektore stawiaja to jako warunek konieczny.
>: Jak mi powiesz ze TeX nie ma na Linux to jestem baletnica :) Ot twoja
>: pracownia DTP.
>
>Ale chyba dzis juz czesciej przyjmuja w MS Word. Zobacz zreszta czego uzywa
>sie na swiecie - ile opisow, dokumentacji itd, jesli nie jest w PS czy pdf,
>to sa w .doc czy .tex ?
>
>J.

W pewnym sensie masz racje, tyle ze .doc nadaje sie b.czesto plikom....
.... ano wlasnie. tekstowym. zamiast .txt . tylko po to, by zaznaczyc
ze to jest plik z dokumentacja. tak ze .doc niekoniecznie znaczy
to samo co format word'a. ale masz racje. wielu ludzi uzywa wordow,
i wiele czasopism sie do tego dostosowalo.